Колектив ДНЗ

Освітньо-виховний процес забезпечують 15 кваліфікованих педагогів: з них директор та вихователь-методист, 2 музичних керівники, інструктор з фізичного виховання та  10 майстерних вихователів.

 

Берегова Марія Петрівна – педагогічний стаж роботи - 35 років, середня спеціальна освіта,Вінницьке педагогічне училище 1986 рік, підмінний вихователь на старшій та молодшій групі, зарекомендувала себе, як творчий педагог, який  зачаровує дітей своїми задумками під час проведення занять та різних заходів. Завжди в дружніх взаєминах з основними вихователями. Тісно співпрацює з помічниками вихователів. Допомагала основним вихователям у виготовленні роздаткового матеріалу для роботи з дітьми в  групах. До роботи ставиться з повною відповідальністю. Постійно готує цікавий  матеріал для проведення занять  з дітьми. Підготувала і провела відкрите заняття з екологічного виховання «Подорож до зимового лісу».  Приймає активну участь у проведенні педагогічних рад і життєдіяльності дошкільного закладу.Постійно опрацьовує педагогічну літературу для підвищення свого професійного рівня.

 

 

Войтенко Людмила Сергіївна- педагогічний стаж роботи - 44 роки, освіта – середня  спеціальна,Вінницьке педагогічне училище 1987 рік, підмінний вихователь на двох вікових групах – раннього віку «Б» і старшій «Б». Має великий досвід роботи з дітьми, привчає дітей розуміти навколишній світ, бачити красу рідного краю.

В своїй роботі використовує спадщину В.Сухомлинського,  Л. Фесюкової, С. Русової, виховуючи дітей спілкуванням з природою, навчає дітей моральній поведінці в оточуючому світі, берегти та збагачувати спадщину свого народу. Діти отримують масу задоволень від прогулянок, спостережень, досліджень в природі, а також відтворювати рольові дії в драматизаціях різних казок.  

   Підготувала і провела відкрите інтегроване  заняття «Подорож до королівства математики» на високому рівні майстерності..  Тісно співпрацює з основними вихователями, веде  дитячий гурток  «Казко, казко ти прийди» в якому діти мають змогу проявити свої артистичні здібності в драматизації казкових героїв. В своїй практиці використовує   методику Л.Фесюкової  «Виховання казкою». Вихователь готує та проводить заняття, режимні моменти на високому рівні професійної  майстерності  в нетрадиційній формі. В навчальному році підготувала посібник з проектної діяльності «Ознайомлення дітей з казками». Постійно опрацьовує новинки педагогічної літератури, збагачуючи свій професійний рівень в роботі з дітьми і колегами.

 

Гавриш Людмила Анатоліївна – педагогічний стаж роботи 29 років, середня спеціальна освіта, Вінницьке педагогічне училище 1986 рік, підмінний вихователь на всіх вікових групах. Зарекомендувала себе, як творчий, здібний ерудований педагог, якийзахоплює дітей своїм вмінням заінтригувати  дітей емоційною мімікою, своєю мовою. З повною відповідальністю відноситься до своїх професійних обов`язків, має вагомий досвід роботи з дітьми дошкільного віку. Досконало володіє методиками дошкільної освіти. Завжди цікавиться новинками педагогічної та методичної літератури. Підготувала збірку матеріалів «Інклюзивна освіта в ДНЗ». Виготовила посібник по розвитку мовлення за методикою Н.Гавриш, роздатковий сенсорний матеріал для молодшої групи.  Готує і проводить з дітьми змістовні, цікаві  заняття. Підготувала і провела  інтегроване заняття з патріотичного виховання «З Україною в серці». Вихователь творчий, здібний, грамотний, з високим рівнем професіоналізму, бере активну участь у проведенні і підготовці педагогічних рад,  а також у заходах дошкільного закладу. 



 

 

 

Кирилюк Тетяна Олексіївна- педагогічний стаж роботи тринадцять  років, в 2011р. закінчила Вінницький педагогічний коледж , отримала  освіту - вихователь ДНЗ, має вищу соціальну освіту та заочно закінчила  Кам’янець Подільський педагогічний університет за спеціальністю  «Організатор дошкільного виховання».  В своїй роботі домагається вагомих результатів. За минулий навчальний рік виготовила атрибути до рухливих ігор а також створено ігрові осередки «Кухня», «Перукарня»,    «Магазин», «Бібліотека», куточок відпочинку «Диван». За допомогою батьків було придбано робочий матеріал з навчання грамоти і математики, іграшки та дидактичний матеріал, лото, пазли, м’ячі, кеглі, енциклопедія  все використовує в своїй роботі з дітьми, а також проведено косметичний ремонт у груповій кімнаті.                                                                     

 Велика увага приділялася роботі  адаптації дітей до дошкільного закладу та сенсорному вихованню. Вихованці вміють працювати за вказівками вихователя,  вчасно справлятися із завданнями, вміють систематизувати та групувати предмети. Вихователі протягом року намагались проводити заняття в цікавій ігровій формі, створювали проблемні ситуації.  Діти вміють мислити, люблять словесні ігри, особливо люблять заняття з художньої літератури.  Протягом навчального  року проводилась робота з усіх розділів програми, діти багато навчились, знають, вірші, пісні.

        Кирилюк Т.О постійно працює над вдосконаленням мовлення дітей в групі,  вихователь  згуртувала дитячий колектив, організувала з ними новорічне свято,  підготувала заняття колективного перегляду «Подорож до сонечка» та «Подарунок матусі». Всі заходи  проведено на високому професійному рівні.

 






Лебідь Антоніна Іванівна- педагогічний стаж роботи - 44 роки, освіта – середня спеціальна. За час роботи в дошкільному закладі проявила себе як здібний, творчий вихователь, організатор дитячого                                                         

 колективу. За минулий  рік вихователь  поновила атрибути до рухливих ігор,  демонстраційний матеріал по математиці,  розвитку мовлення, грамоті, обладнала полички з методичними надбаннями. Виготовила цікавий матеріал в                                                                

  батьківський куточок.   Протягом навчального року вихователь розвивала у дітей творчі здібності з нетрадиційного малювання за методикою Л.Шульги (ліплення, аплікація, малювання) та використовувала технологію Н.Гавриш,   навчаючи  дітей правильно будувати своє мовлення.      

    Поповнила фізкультурний куточок необхідним обладнанням – кеглі, м`ячі, спортивні розвиваючі ігри, кільцекиди. Поновила разом з батьками ігрові осередки в групу «Кухня», «Магазин», «Медичний куточок», «Перукарня»,  «Ательє», «Куточок відпочинку»- диван, «Куточок  пошуково – дослідницької діяльності» та «Куточок природи», магнітну дошку. За допомогою батьків проведено косметичний ремонт в груповій кімнаті  пофарбовано ліжка у спальній кімнаті, пофарбовано підлогу.  До роботи відноситься відповідально, діти отримують задоволення від відвідування дитячого садка, від спілкування з вихователем, з однолітками.

За навчальний рік діти навчились розрізняти кольори, форму і величину предметів, навчились ігровим діям з іграшками, діти розрізняють свійських та диких тварин, у дітей сформовані елементарні навички догляду за собою, уміння самостійно їсти. Діти вміють самостійно знімати штанці, колготки, одягають одяг, акуратно складають свої речі, дотримуються культурно – ггієнічних правил.Також знають імена друзів, батьків, ім’я та по батькові вихователів та помічника, вміють орієнтуватися в приміщенні групи, на майданчику. Знають потішки, забавлянки, віршики, українські  пісенки. Діти розкуті, легко спілкуються з дорослими.                                                  






Маренюк Альона Анатоліївна -  інструктор з фізичного виховання, має вищу освіту, закінчила Вінницький педагогічний університет, протягом навчального року змістовно, методично вірно проводила заняття. Проведено  День  олімпійського бігу, включилися у Фестиваль  ранкової гімнастики.  Всі заходи змістовні і проведені на достатньому рівні професійної майстерності.  

 Підготувала і провела день спорту, «День здоров`я », з 5 віковими групами дошкільного закладу, підготувала і провела інтегроване заняття на районний семінар «Пригоди фіксиків». Підвищує свій професійний рівень, вивчаючи фахову методичну літературу, цікавиться новинками з фізичного виховання дошкільників, вивчає педагогічну технологію М.Єфіменка. Цікаві і змістовні ранкові гімнастика, заняття та розваги з дітьми спонукають інструктора з фізичного виховання постійно бути у пошуці  інновацій з фізичного виховання. Діти люблять заняття з фізкультури і з задоволенням працюють .

 

 

 


 


                                                 


Ткачук Наталя Леонідівна  - педагогічний стаж роботи - 42 роки, освіта – середня спеціальна, Немирівське педагогічне училище 1978, працює підмінним вихователем в середній та групі раннього віку. За час роботи вихователем, проявила себе здібним вмілим та творчим вихователем дитячого колективу.

       За минулий навчальний рік виготовила атрибути до рухливих ігор згідно віку дітей, роздатковий матеріал по математиці, посібники по сенсорному вихованню. В своїй роботі з дітьми прививає  культурно- гігієнічні навики, навчає тактовному поводженню з однолітками, та з дорослими,  вдосконалює мовлення дітей, використовуючи  логопедичні вправи. Ткачук Н.Л. має чималий досвід роботи з дітьми дошкільного віку, відвідані заняття завжди  проводились на високому професійному рівні, діти мають вагомі знання згідно розділів програми «Дитина».  Провела відкрите заняття  «Досліди з льодом», яке побудовано на пошуково – дослідницькій діяльності. Вся навчально – виховна робота планується та виконується на високому    професійному   рівні.                              





Франко Тетяна Дмитрівна - педагогічний стаж  12 років, має вищу спеціальну освіту, в 2011р. закінчила Вінницький педагогічний коледж, отримала спеціальність вихователь дошкільних закладів, у 2014 році закінчила  Хмельницьку гуманітарно – педагогічну академію  за спеціальністю «організатор дошкільної освіти», у2015 році закінчила магістратуру цієї ж академії.

Працює вихователем в Тиврівському ДНЗ з 2008р..

Зарекомендувала себе здібним вихователем, намагається засвоїти всі навички педагогічної роботи з дітьми дошкільного віку. Вивчає досвід роботи кращих   вихователів ДНЗ та педагогів - новаторів. В практиці роботи з дітьми молодшого віку використовує народну педагогіку, вивчення потішок, казок, пісеньок, цим самим розвиваючи мовлення дітей. На кінець навчального року покращилась звуковимова  у дітей, діти адаптувалися до дитячго садочка.  Має дружні стосунки з дітьми, з батьками вихованців.  Діти її люблять, поважають. Протягом навчального року провела з дітьми новорічне свято, а також приймала  участь у проведенні загальносадових свят , День гідності і свободи,   «Щедрівка щедрувала у віконце заглядала» .У 2020 році проатестована на присвоєння вищої кваліфікаційної категорії. Підготувала до атестації проект з досвіду роботи з дітьми за методикою Л.Шульги з нетрадиційного малювання .Провела відкрите заняття «До білочки на гостину » на високому рівні майстерності.






Чемес Людмила Федорівна -  педагогічний стаж роботи - 30 років, освіта – вища, закінчила Рівненський педагогічний університет, отримала спеціальність вихователь дошкільних закладів.  За минулий навчальний рік з допомогою батьків  придбано в групу роздатковий матеріал по  навчанню грамоти, математиці, з розвитку мовлення, іграшковий матеріал. Батьківський комітет  придбав  матеріал для роботи з дітьми  дидактичні ігри, логічне доміно,картки на розвиток фантазії, посуд, набірне полотно з різними квітами та магнітну дошку з атрибутами . Разом з батьками провели косметичний ремонт в груповій кімнаті.

Підготувала і провела заняття відкритого перегляду «Колобкова таємниця»,  яке проведено на районному семінарі вихователів ДНЗ. Слід відмітити що вихователь збагатила свій професійний рівень і показала гарні результати у співпраці з дітьми, з батьками у підготовці дітей до шкільного навчання.

Крім цього вихователь  Чемес Л.Ф. приділяла увагу  безпеці життєдіяльності дітей, екологічному вихованню, проводила з дітьми бесіди на екологічні теми, вивчала вірші, проводила екскурсії в природе довкілля. Діти отримали великий обсяг знань  про природу, а також безпеку свого життя. діти стали уважнішими, дорослішими, комунікативними. Діти знають пори року, та визначають зміни в природі і навколишньому середовищі.                                                        

На заняттях з розвитку мовлення всі діти відповідають повним реченням та вимовляють звуки, вміло проводять звуковий аналіз слів, називають звуки у словах, класифікують звуки, придумують речення. З  дітьми вихователі проводять індивідуальну логопедичну роботу щодо звуковимови.

Протягом навчального року проведені в групі виховні заходи: родинне свято, новорічне свято, а також діти і вихователь приймали участь у загально садових заходах. 

 

 

 

 

 

 




Човганюк Валентина Іванівна працює вихователем - методистом в дошкільному закладі. В методичний кабінет придбано велику кількість методичної літератури, разом з вихователями поповнюється матеріал за інноваційною педагогічною технологією Н.Гавриш «Розвиток зв’язного мовлення дітей  дошкільного віку.

Сформовано теки з досвіду роботи кожного вихователя, які зберігаються в методичному кабінеті.                                                                                                        

     Проводила постійний методико – педагогічний контроль освітньо – виховного процесу в дошкільному закладі, надавала консультації вихователям  згідно річного плану роботи з актуальних  питань.   Розробляла конспекти занять, сценарії свят, розваг, та інших заходів, а також організовувала та проводила протягом навчального року семінари – практикуми для педагогів ток – шоу - «Я так думаю», підготувала і провела загальносадові  свята  день дошкільника, «День Гідності і свободи», свято Калити, свято Миколая, «Щедрівочка щедрувала у віконце заглядала», Шевченківські читання до роковин великого Кобзара.                                                     

Проводила організацію  тематичних тижнів, тренінгів з авакуації, постійно проводила методичну роботу з персоналом ДНЗ.                                                                                                       

    Підготувала плани проведення педагогічних рад в ДНЗ. Всі заплановані заходи проведені на високому професійному рівні і отримали гарні відгуки після проведення.






Шевчук Галина Вікторівна – педагогічний стаж роботи - 36 років, освіта середня – спеціальна. За час роботи проявила себе вмілим фахівцем, творчим вихователем в роботі з дітьми.                                                      

За минулий  навчальний рік виготовила  та поновила атрибути до рухливих ігор, закуплено іграшки: машини, кубики, ляльки, методичний матеріал з сенсорного виховання.  Педагог має тісний зв'язок з батьками вихованців, які завжди у курсі справ життя групи. За благодійною  допомогою  батьків група обладнана  ігровими осередками «Кухня», яку було виграно на святі День захисту дітей за участю дітей і батьків, «Магазин», «Перукарня», «Диван», «Медичний куточок»,  закуплено гардини в ігрову кімнату. Вихователь постійно поповнює методичний    куточок новітньою педагогічною літературою, яку опрацьовує та впроваджує в практику роботи з дітьми і старанно готується до проведення занять, які проводить на достатньому  професійному рівні.  Широко використовує елементи інноваційних технологій  за спадщиною В.Сухомлинського в своїй роботі.  Освітньо – виховний процес здійснює згідно програми «Дитина» ,домагається вагомих знань у своїх вихованців. Заняття проводить майстерно, творчо в ігровій формі.

Вихованці вміють працювати за вказівками вихователя, вміють систематизувати та  групувати предмети, складати різні споруди. Вихователі протягом року намагались проводити заняття в цікавій ігровій формі, створювали проблемні ситуації. Протягом навчального  року проводилась робота з усіх розділів програми, діти багато навчились.                                                        

Шевчук Г.В - в щоденній роботі прививає дітям любов до природи, її щедрих нив, лугів, лісів, навчає дітей доброти, ввічливості. 

 

 

 





Шлапак Наталя Володимирівна- педагогічний стаж роботи - 2 роки, освіта – вища.Закінчила Хмельницьку гуманітарно – педагогічну академію у 2016році.  За час роботи в дошкільному закладі проявила себе здібним вихователем дитячого колективу. За минулий навчальний рік виготовила атрибути до рухливих ігор згідно програмових вимог, придбано роздатковий матеріал по математиці, розвитку мовлення, зошити для підготовки руки до письма з навчання грамоти, альбоми для малювання української тематики, закуплено демонстраційний матеріал  дидактичних ігор,  оновлено   ігрові розвивальні осередки - «Магазин», «Кухня», «Куточок відпочинку» (диван), «Перукарня», «Куточок природи», «Бібліотека», «Куточок сенсорного виховання», «Бібліотека».

 Під час ремонту груп  - побілено стіни в ігровій кімнаті, пофарбавано підлогу, переклеєно  фотообої,а також зроблено ремонт у вбиральній кімнаті – замінено плитку на стінах і підлозі, встановлено нові унітази та рукомийники.   Вихователь вчить дітей розповідної мови, вміння описувати картини, доброти один до одного, а також виховує у дітей бажання пізнавати національні традиції свого народу,  виховуючи у дітей патріотичні почуття.

 Впроваджує  в практику роботи з батьками інноваційні методи родинного виховання. Вихователь творчо підходить до виконання програми

навчання і виховання дітей. Діти мають вагомі знання з різних розділів програми, не комплексують, комунікабельні. Діти навчились відгадувати загадки, слухати товаришів, складати невеличкі розповіді про знайомі іграшки, свою сімю, відгадувати за малюнками про кого розповідь. Крім цього, більша частина дітей навчилась впізнавати перший звук у словах, придумують слова із заданим звуком, розрізняють короткі і довгі слова, проводять вміло звуковий аналіз слів, класифікують звуки, придумують речення. Гарно володіють математичними знаннями, лічбою предметів, визначають просторові відношення предметів від себе.

  Вихователь Шлапак Н.В. намагається створити в групі  приємні, спокійні умови для розвитку творчої особистості кожної дитини. Але є діти які не вимовляють чітко звуки. З такими дітьми проводиться логопедична робота.                                                                 

 Протягом навчального року з дітьми дошкільного віку було проведено свята:  «Новорічне свято», «родинне свято»,  заходи з дітьми і батьками  проведені на достатньому  професійному рівні, а також приймали участь у загально садових заходах. Постійно опрацьовує методичну літературу для  підвищення професійної майстерності  та роботи з  дітьми.